حول العالم

أخبار اليوم | كامل الوزير لمحصل تذاكر: اوعى تزعل الركاب



أخبار اليوم | كامل الوزير لمحصل تذاكر: اوعى تزعل الركاب

: “اشترك في القناة الرسمية لـ “أخبار اليوم
أخبار اليوم من أكبر المؤسسات الصحفية تشمل باقة متنوعة من الإصدارات هي الأخبار وآخر ساعة وأخبار الحوادث وأخبار النجوم وأخبار الأدب وأخبار السيارات وكتاب اليوم واخبار اليوم .
أخبار اليوم هى المؤسسة التى عرف من خلالها المصريون والعرب صحافة الملايين فاحتلت صحفها الصدارة بين القراء لما تميزت به من جرأة وتجدد.

لمتابعة أحدث الأخبار لحظة بلحظة وتغطية مستمرة على مدار 24 ساعة تابعونا على
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Official Website |
Facebook |
Twitter |
Youtube |
Google+ |

في ظل التقدم الرهيب والسريع في عالم تكنولوجيا المعلومات اصبح من الممكن ان يكون للك موقع علي شبكة الانترنت تقدم فيه خدماتك او معلومات عن شركتك او حتي معلومات شخصيه عن نفسك لتعرضها امام العالم كله باقل التكلفه ةبافضل صوره واسرع وقت من خلال الشبكه العنكبوتيه التي يرتادها الملايين يوميا

من هذ المنطلق قررت شركة ابداع للبرمجيات ان تسخر كل طاقتها للجميع ليحصل علي كل جديد في هذا المجال من خلال فريق محترف من مطوري ومصممي الويب لكي نواكب هذا التطور اللامتناهي لحظه بلحظه لنصل باحلامكم الي واقع ملموس وفي ظل وجود هذ الكم الهائل من الشركات في هذا المجال اصبح من الضروري علينا ان نقدم لكم كل ماهو جدي ومختلف لذلك اصبح لدينا شعار واحد نقدمه لكم

source

السابق
هل المتوفى يشعر بمن يزور قبره.. وهل يعلم أخبار أهله وأصحابه؟ 🤔 إجابة غريبة من الشيخ وسيم يوسف
التالي
أخبار اليوم | سما المصري تثير ضجة أمام لجنة الاستفتاء بالازبكية

45 تعليق

أضف تعليقا

  1. احنا عاوزين نتواصل مع الوزير

  2. مفيش ااي تذاكر في محطة جرجا بيبيعو التزاكر في السوق السودة

  3. عاوزين الوزير يجي جرجا ويشوف الاهمال فى المحطة

  4. عاوزين رقم تلفون لشكاوي السكة الحديد

  5. Abdo Hamed قال:

    ان الله لايصلح عمل المفسدين

  6. الأسد أسد فى أى موقع..عشت لمصر..

  7. Nad GR قال:

    للأسف الشديد الموسيقى داخل محطات المترو… لاتعكس تحضر الدول….. يجب إيقاف تلك الموسيقى والاهتمام بنظافه المحطات داخلها وخارجها.

  8. يقف جمبه ليه يروح لمكرفون والاذاعه بتاعه المحطه ويديله التذاكر المش عايذها واذاعه المحطه تقول في تذاكر

  9. اللي علي صله بالوزير وحياة ربنا يوصله الكلام ده. قطار الصحافه اللي بيطلع من مصر الساعه ٣ ونص الفجر بيوصل المفروض. محطه أسيوط الساعه ١٠ ونص. يوم الاربعاء ١٥/ ٥/ ٢٠١٩. وصل أسيوط الخميس الساعه ٣ ونص ظهرا. وكمان خد دي. قطار ١٦٢. من المنيا لأسيوط لم نشاهد الكمساري نهائي. وناهيك عن تأخير كل القطارات. هما بيعملوا كده علشان الوزير عنده ضمير وبيشتغل بذمه. عايزين الناس تنتقده علشان يطيروه. والله اللي علي صله بالوزير يوصله الكلام ده. لأن مواعيد القطارات بقت زفت

  10. يارب بارك في كل اللي يقف بجانب البلد ويطهرها

  11. الله يوفقه ويكون كل الوزراء مثل هذا الرجل

  12. وزير محترم وجاء في وقت مهم جدا

  13. كنت احب واحد زيه كده لوزارة الزراعه كانت مصر هاتتنقل نقله حضاريه ملهاش مثيل لانه راجل حكيم معندوش هزار والزراعه شيء مهم جدا لرفع مستوي الاقتصاد وبالتالي رفع مستوي المعيشه

  14. هذا الوزير اريد كل الوزراء مثله الله يعطيك العافيه

  15. سيادة الوزير
    احنا بنعانى بصراحة من موضوع التذاكر
    انا من اسوان
    روحت للشباك وقفت طابور مكون من 12واحد انا 13المهم اخدت وقت كتير لحد موصلت الشباك اقولتلة تذكرة اسوان VIBتانية مكيف ب 135جنيه اقلى مفيش اسوان طبعا اسوان مسافه اقلى فيه المنيا
    اقطعت المنيا ركبت العربيه وقعدت على الكرسي وحوليا اربع كراسي فاضين
    وانا جنبى فاضى لحد اسوان محدش قعد عليهم ليه معرفش ويقول مفيش تذاكر اسوان وازاي الكراسي فاضيه لحد اسوان
    امر غريب مش انا بس ناس كتير معاهم تذاكر لحد المنيا
    كده عيب الشباك وبيزود غرامه لكذا واحد يمكن نص العربيه علشان يعمل نسبة مبيعات على حساب المواطن
    وسوق سودة غاليه التذكرة 135توصل 200جنيه بس مشوار اسوان مجبر يجيبها سوق سودة بس تكاليف طبعا
    سيادة الوزير اغسنا من طابور التذاكر امام الشباك الغير منظم من داخل الشباك وليس من خارج الشباك خارج الشباك مواطن محترم بيحب بلده ديما تكون بخير وامان وسعادة
    حضرتك حقك الدنيا اتغيريت فى منظومة السكة الحديد من ساعة حضرتك توليتها
    اهنيك الله يكرم اصلك بالتوفيق دئما يارب
    ملحوظه
    حضرتك كلم ال داخل الشباك ادخله جوه واقعد على الجهاز شوف كلامه صح ولا لا
    كل عام وحضرتك والاسرة الكريمه بالف خير وسعادة يارب 💔
    تحيا مصر

  16. تسلم يارجل يامحترم ربنا يخليك لمصر

  17. والله انتا المفروض تكون الرئيس ربنا يحميك لمصر

  18. ZaBalato masse ,9ABBAHA ALLZAHO SA3YAHO HOWA WA BALAHA

  19. Lolo قال:

    ومتنساش ، اللي معهوش تذكرة ترموه من القطر وهو ماشي زي اللي حصل امبارح ، ماهو على رأي المثل اللي معاهوش مايلزموش

  20. لك الله يا شعب مصر يحكمك اشباة رجال

  21. Sam Sami قال:

    هههههههههه ده وزير فاضي نازل يدرب الموظفين ازاي يقطعو تذاكر . يامعالي الوزير في حاجة أسمها تدريب ده بيتعمل علشان تأهل الناس . انتا ركز في الحاجات الكبيره .

  22. grace rich قال:

    هي ديه مصر الروتينيه وقله الابداع والتفكير المتحجر جعل من كمسري يرمي الركاب عشان الاجره ولايسلمهمش..ضعيف التفكيروالعقيده
    خلت وزير زي ده قبل كده السيسي قاله مش كده ياكامل لما قال اوقفهملك يافندم واحد واحد يقرو ان هيمضو علي بيان دفع مبلغ الشهاده امان والسيسي قالو ماتحرجناش كده مش كده ياكامل

    هي ديه مصركم ارتقوا

  23. Said Sdeek قال:

    بسم الله ماشاءالله أول مرة أشوف وزير في الشارع مع الشعب أدعوا معايا يارب دايما وينصر كل من يقف بجانب الشعب

  24. والله باين انت كويس بس ليه كل المسؤلين في البلد دي مش بيعمله حاجه الا لما بيتصوروا ومش بيعملوهااا علشان ربنا والبلد بتنعمل علشان يفضلوااا قاغدعدين في مناصبهم

  25. Mima Lya قال:

    Tsa3douh??? Da lazem tekatta3ouh hitta hitta…hasbouna ellah wa ne3ma elwakil…echab elli met thenbou fi rakabitkom y'a khawana….

  26. احسن وزير في مصر ، وإن شاء الله رئيس وزراء مصر القادم .

  27. A Y قال:

    كلكم من الرئيس المنقلب الخاين حتي أصغر وزير زيك يا كامل حرامية وولود وسخة أخركم سرقة فلوس الشعب وعمل حبة الافشخانات دة واللف اللي إنت بتعملة دة شغل بلدي قديم. حسبي الله ونعم الوكيل فيكم وفي الوسخ الحرامي الكبير الخسيسي 🤮🤮

  28. كان زمان وجبر والله لما تعمل قرد ٠٠٠٠٠"٠ خخخلاص بح

  29. عالم مهزء لا. ياتى الا بضرب الجزمة

  30. سيادة كا مل الوزير محترم جدااا احبك ف الله

  31. الوزير ده شغال ميه بلميه عشان خاطر ال ١،٥٠٪؜ من اجمالي مشاريع مصر
    شعب فعلا مثقف هو سبب ظهور الدجال من شدة الدجل من النوعيات ديه

  32. حاسه اخويا الكبير والله⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

اترك تعليقاً